OCZAMI PRAWNIKA
?ACHILLES – CZY RACZEJ JEGO PIĘTA – złe procesy w organizacji, z którymi nie chcemy lub nie umiemy się rozstać i ostatecznie wdrażamy tylko technologię, a nie przyglądamy się efektywności procesów biznesowych. Licząc na to, że technologia rozwiąże te problemy.
? BIERNOŚĆ – Klient płaci i wymaga często nie sprawdza się w praktyce, szczególnie przy skomplikowanych systemach. Trzeba się zaangażować, również merytorycznie.
?CENA – Koncentracja na cenie, a nie na wartości systemu dla organizacji, szczególnie wymaganych w organizacji funkcjonalności. Płać za wartość, a nie za czas czy funkcje.
?DŁUŻYZNA – Od rozpoczęcia proces zakupu do podpisania umowy upływa często więcej niż 6 m-cy. Po takim czasie od zebrania wymagań od 50% do 75% z nich może okazać się już nieaktualna.
Twój ekspert od umów IT.
http://www.legalcoffee.pl/o-mnie/